ԻՆՉՊԵՍ ՀԱՂՈՐԴԵԼ ՋՐԱՉԱՓԻ ՑՈՒՑՄՈՒՆՔԸ
Հարգելի բաժանորդներ,
COVID - 19 դեմ պայքարի շրջանակներում, «Վեոլիա Ջուր» ընկերության աշխատակիցների կողմից բնակարաններ այցելելու սահմանափակումներից ելնելով, խնդրում ենք ջրաչափի ցուցմունքը հաղորդել հետևյալ կապուղիներով.
- Չափիչ սարքի ցուցմունքի լուսանկարն ուղարկելով սպասարկող մասնագետ - տեսուչին՝ viber հավելվածով;
- Գրանցվելով veolia.am պաշտոնական կայքում /«Սպառողներին» / «Առցանց ծառայություններ» / «Մուտք» / «Ցուցմունքների մուտքագրում»/ և, կատարելով պահանջվող հրահանգները, հանգամանքներ մուտքագրել;
- Զանգահարելով «Հեռախոսային կենտրոն»՝ 1-85, 011.300-185 կամ 0 800 00 185 /անվճար/ հեռախոսահամարով:
ԻՆՉՊԵՍ ՎՃԱՐԵԼ ՍՊԱՌԱԾ ՋՐԻ ԴԻՄԱՑ
Հարգելի բաժանորդներ,
Հոգալով Ձեր առողջության և անվտանգության մասին՝ «Վեոլիա Ջուր»–ը կոչ է անում սպառած ջրի դիմաց վճարումները կատարել առցանց՝ էլեկտրոնային համակարգերի և վճարային տերմինալների միջոցով։
Էլեկտրոնային համակարգերով վճարումների հետ կապված հարցերի և խնդիրների դեպքում զանգահարեք մեզ 1-85 հեռախոսահամարով:
Ընկերության բոլոր բաժանորդների սպասարկման գրասենյակները չեն գործելու մինչև 13.07.2020թ. ներառյալ: Կապը ձեզ հետ կապահովվի հիմնականում հեռախոսազանգերի և անհատական հաղորդագրությունների՝ SMS-ների միջոցով: